Reklamacija i povrat robe

Temeljem čl. 57., st. 1. Zakona o zaštiti potrošača (NN, br. 41/2014), Ugovor sklopljen na daljinu, potrošač može, ne navodeći za to razlog, raskinuti u roku od petnaest (15) dana. Rok za raskid ugovora počinje teći od dana kada je potrošač primio proizvod i potvrdu prethodne obavijesti. Proizvodi koje Kupac vraća Prodavatelju moraju biti nekorišteni, u originalnoj ambalaži, sa svim pripadajućim dijelovima, neoštećeni i potpuno ispravni. Uz vraćene proizvode, Kupac mora priložiti originalni račun s dopisom o količini proizvoda te broj tekućeg/transakcijskog računa na koji će se izvršiti povrat uplaćenih sredstava. Prodavatelj nije dužan primiti pošiljku s otkupninom, ili pošiljke koje ne odgovaraju njegovim općim uvjetima poslovanja.

 

Platforma za on-line rješavanje potrošačkih sporova (Platforma za ORS)

Člankom 14. stavkom 1. Uredbe (EU) br. 524/2013. o on-line rješavanju potrošačkih sporova, koja se primjenjuje od 09. siječnja 2016. godine, propisana je obveza trgovaca sa sjedištem u Europskoj uniji koji sudjeluju u ugovorima o online prodaji ili uslugama te online tržištima koja su uspostavljena u Uniji da na lako dostupnom mjestu na svojim internetskim stranicama osiguravaju elektronsku poveznicu s Platformom za internetsko rješavanje sporova (ORS): https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage

Ugovor možete jednostrano raskinuti putem emaila na adresu info@kistra.hr ili pozivom na telefon +385917698160, te će vam ukupni iznos kupljenog proizvoda bit vraćen.

Trošak dostave povrata proizvoda snosi Kupac.

Povrat proizvoda se vrši na adresu:
Kištra, vl. Viktoria Lea Vavra, Kneza Mislava 15, 10 000 Zagreb, Hrvatska

Također, kupac može informacije o svojim pravima i odgovornostima pronaći putem Pravilnika o sadržaju i obliku obavijesti o pravu potrošača na jednostrani raskid ugovora sklopljenih na daljinu i ugovora sklopljenih izvan poslovnih prostorija (NN, 72/14).

 

OBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJA PRIGOVORA POTROŠAČA

Sukladno čl. 10. st. 3 Zakona o zaštiti potrošača (NN br. 41/2014) obavještavamo potrošače da prigovor na kvalitetu naših proizvoda i/ili usluga mogu poslati na email adresu info@kistra.hr

Prigovore kupaca smatramo apsolutnim prioritetom, stoga ćemo na iste nastojati odgovoriti u žurnom roku, a najkasnije 15 dana od dana zaprimanja dopisa na našu adresu.

 

Start typing and press Enter to search

Shopping Cart

Nema proizvoda u košarici.