Česta pitanja
KUPOVINA I DOSTAVA
Gdje se igračke mogu kupiti?
Igračke su dostupne za kupovinu putem internet trgovine. Za sada ne postoji fizička trgovina, no ukoliko želite doći pogledati proizvode uživo moguće je dogovoriti termin za dolazak u tvrtku.
Gdje i kako se proizvodi mogu vratiti ili zamijeniti?
Proizvodi se mogu vratiti u roku od 14 dana bez ikakve obaveze. Kontaktirajte nas putem emaila (info@kistra.hr) ili pozivom na telefon (0917698160) da nas obavijestite o povratu. Cijeli iznos narudžbe biti će uplaćen na vaš IBAN u roku od 14 dana od primitka vaše obavijesti o otkazivanju, u slučaju da smo primili robu ili potvrdu da je roba vraćena. Trošak dostave povrata proizvoda snosi Kupac, a ukoliko ste iz Zagreba povrat možete učiniti i dolaskom u našu tvrtku, uz prethodnu najavu. Povrat proizvoda se vrši na adresu: Kneza Mislava 15, 10 000 Zagreb, Hrvatska
Kako se može uputiti reklamacija?
Reklamacija i prigovor na kvalitetu naših proizvoda i/ili usluga mogu se poslati na email adresu info@kistra.hr.
Platforma za on-line rješavanje potrošačkih sporova (Platforma za ORS)
Člankom 14. stavkom 1. Uredbe (EU) br. 524/2013. o on-line rješavanju potrošačkih sporova, koja se primjenjuje od 09. siječnja 2016. godine, propisana je obveza trgovaca sa sjedištem u Europskoj uniji koji sudjeluju u ugovorima o online prodaji ili uslugama te online tržištima koja su uspostavljena u Uniji da na lako dostupnom mjestu na svojim internetskim stranicama osiguravaju elektronsku poveznicu s Platformom za ORS.
Platforma za internetsko rješavanje sporova (ORS): https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage
Koji su mogući načini plaćanja?
Naručene proizvode kupac može platiti uplatom na račun ili pouzećem.
Kako se proizvodi mogu naručiti?
Proizvodi se mogu naručiti putem internet trgovine, emaila, Facebooka i Instagrama.
U trgovini se odabiru željeni proizvodi koji se potom dodaju u košaricu pritiskom na „dodaj u košaricu“. Nakon odabira proizvoda, košarici se pristupa klikom na ikonu košarice u gornjem desnom kutu ekrana. Slijede se koraci za unos podataka i odabir načina plaćanja. Narudžba je zaprimljena nakon pritiska na gumb „Naruči“.
Za narudžbe putem emaila javite nam se na narudzbe@kistra.hr.
Kako funkcionira dostava?
Naručeni proizvodi šalju se kurirskom službom sa rokom isporuke od 3 do 20 dana, ovisno o lokaciji.
Koja je cijena dostave?
Za robu naručenu unutar Hrvatske dostava se naplaćuje u iznosu od 40,00 kn za kopno te 70,00 kn za otoke. Za izračun cijene dostave za ostale zemlje obratite nam se na mail info@kistra.hr.
PROIZVODI
Za koju dob su namijenjeni proizvodi?
Proizvodi su namjenjeni uglavnom djeci starijoj od tri godine. U opisu svakog proizvoda naznačeno je za koju dob su primjenjeni.
Od čega su napravljeni proizvodi?
Materijali koji se koriste variraju ovisno o proizvodu. U specifikacijama svakog proizvoda naznačen je sastav.
Kako se mogu čistiti?
Za pranje treba pratiti upute na pojedinoj igrački. Sve igračke se mogu prati namakanjem.
Što ako se proizvod ošteti?
U slučaju da se proizvod ošteti i želite ga popraviti obratite nam se za procjenu cijene popravka ukoliko je moguć, a možete nam ga i vratiti te tako ostvariti popust na iduću kupovinu u Kištri. Igračke sa manjim oštećenjima ćemo popraviti i pokloniti dječjim domovima, a one sasvim dotrajale ćemo rastaviti i od ostataka materijala sašiti dekice za životinjske azile.
Gdje su igračke proizvedene?
Sve igračke su ručno proizvedene u Zagrebu.